2008. október 1., szerda

Cérna-próba

Még múlt héten eljutottam a Mese-boltba, ahonnan 3 színátmenetes cérnával tértem haza.
(Aurifil)
Otthon ki is kellett, hogy próbáljam őket, és hogy haszna is legyen, lett egy neszeszerem (Tilda szabás mintával).
Lényegében ez az első jól sikerült neszeszer, az eddigi próbálkozásaim ott megakadtak, hogy kézzel varrjam bele a cipzárt :-( Ennél a típusnál direkt géppel kell bevarrni. :-)
Majd nekifogtam egy fali zsebes tárolóhoz, amiből végül szintén neszeszerek lesznek, mert így készen kevésnek tartom keretnek, hogy csak körbeszegjem. Így nekiveselkedem újra a tartónak.

És a cérnák? A 100% polyester nagyon tetszik, fényes, csillog-villog :-) A 100% pamut is jó, (szóval megtartom :-), de tarkábbnak képzeltem...... A zöldet még nem próbáltam...

2 megjegyzés:

alexveronelli írta...

Hi cserika78
Hi Jen

I wish to inform you that I have add
your blog CSORBA-FOLT to my blogroll list
at http://alexveronelli.typepad.com/

thank you for nice words spent about our threads

Alex

Erola írta...

Hi Alex,

I'm happy to hear that you have added my blog to your list. Thank you for it! (Unfortunatelly I don't speak English too much...)

Erika