2009. január 14., szerda

PIF újra

Mostanság a varrás az utolsó helyre csúszott, így sokszor idő sem marad rá. Viszont helyette járom a blogokat, hogy töltekezzek.
Újabb PIF játékra jelentkeztem, itt ki is használom, hogy jelezzem, még az előző játékomnál is van 2 db szabad hely. (Azért legkésőbb nyáron lesz időm varrni, az még belefér a 365 napos határidőbe, úgyhogy lehet bátran jelentkezni :-)

Szóval, PIF játékba is jelentkeztem, Elizanikónál. Várom a jelentkezőket!

Ime a szabályok :
1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.

2. Az első 3 ember, aki commentet ir erre a bejegyzésre,ajándékot kap tőlem, melyet én készitek.

3.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365. napon belül el fogom juttatni hozzátok.

4.Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt megigéritek a saját blogotokban/flickr -en. Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.

8 megjegyzés:

Elizanikó írta...

Remélem csak a tanulás miatt nem érsz rá, és jól vagytok.

Erola írta...

Köszi, hogy érdeklődsz. Az elmúlt időszakban átértékelődött az értékrendem, a tanulás is az utolsó helyen kullog, most muszályból megelőzte a varrást...A szerencse meg rám-rám tekinget a vizsgákon- jó lenne holnap is arra járna, ahol én vagyok :-)

Elizanikó írta...

Szorítok neked holnap !

Erola írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Cicurka írta...

Szia! Játszani hívlak, nézz be hozzám!
Szép napot!

Trudi írta...

Úgy látszik már nem szeretne senki ajándékot kapni, én is hiába hirdetem, senki nem jelentkezik. Szomorú is vagyok emiatt.

Melus írta...

de itt vagyok én ha már ugyis idetaláltam:)
nagyon tetszenek a munkáid:)
én szeretnék ajándékot kapni:)

Csilla írta...

Nagyon új blogozó vagyok még, ezért még ezek a játékok sem tiszták nekem. Lehet butaságokat kérdezek majd. Bárki jelentkezhet, még most is. Mit kell megigérni a blogban, hogyan fizetenek a játékosok előre? Már nem játszahtok mert nem fértem bele az első háromba, vagy hogy is van ez? Ha meghirdetem akkor én is az első három commentezőnek küldök valami sk ajándékot ugye? És ők, hogyan fizetnek előre? Bocsi a sok kérdésért. Nézd el ezt egy kezdőnek kérlek.