2009. május 3., vasárnap

Törölközők új élete :-)

Most van ideje a nagy átalakításoknak. Nem elégszünk meg a hagyományos törölközőkkel :-)



A hercegnős:


A kisherceges:
Anyagszükséglet:
1 db nagy fürdőtörölköző, közepén nyakkivágással
1 db pici törölközőből kb 20x60 cm-ből a kapucni része
majd cikk-cakkal összevarrni

És hogy miért lett más a nyakkivágás? Erre kell azt mondani, hogy direkt ilyenre akartam :-) Nem azért ám, mert elszabtam :-)

És olyan jó lenne rá egy kis foltos minta az elejére............csak hát az Idő nagy úr ...........
meg a jó kis gépem is szervizelésre szorul, a régi gépnek meg vannak korlátai............

4 megjegyzés:

Elizanikó írta...

Tüneményesek !

Nem tom' mia gond a nyakkivágással, szerintem jó.

Ügyi vagy !

Zelnice írta...

Szuper! Imádom az ilyen átalakulásokat!

Silerika írta...

Szuper mindkettő, és akik benne vannak is! :) A díszítésre van egy ötletem, ha akarod megfogadod: remek kész hímzéseket lehet kapni, és csak rávarrod kézzel. Én is csináltam már ilyet katicás, lepkés, halas, stb...(időtakarékos, és elfogadható ár)

Melus írta...

hihetetlenül édes benen::::::::::)