2008. november 1., szombat

Koszorú

Készültünk a temetőbe, elmeséltem nagylányomnak, hogy ilyenkor miért megyünk, mit viszünk, stb. Kijelentette, hogy ő bizony, koszorút szeretne csinálni. Hűha, elkezdtem gondolkozni, miből??????
Láttam egy koszorút Ledanna blogjában. Már csak hozzávalót kellett szereznem.
Az utcán szedtem fűzfa ágat, abból kerekítettem 2 koszorút. Elővettem a régóta őrizgetett sötétzöld viszkózselymet, amit eddig nem tudtam mire használni (de így sem sikerült elfogyasztani :-) Körvágóval gyorsan vágtam szalagokat belőle.
Lánykámmal elkezdtük rákötözgetni a szalagokat, jó sokáig tartott, de megérte........
íme a kész koszorú:


és a rendeltetési helyén:

3 megjegyzés:

Princi írta...

Jól sikerült, ügyes vagy!
Új játékra hívlak, nézz be hozzám!

Juhizs írta...

nagyon klasszul mutatós !

King.art írta...

Szia,

most én hívlak játékra, nézz be hozzám.