2008. október 18., szombat

Dobókocka, mesekocka


Lánykám a szülinapjára kapott egy társasjátékot:

Sajnos a dobókockája már másnap elveszett. Ez a dobókocka azért volt különleges, mert az oldalain a pöttyök helyett a társason látható ábrák voltak (szív, tulipán, gomba..)
Dobókockának való szivacsmaradékra leltem (10x10cm), így hát elkezdődött a tervezgetés.
Lányomat is bevontam, ha már neki készül, legyen igazán egyedi. Lányom rajzai:



A rajzok anyagra applikálva, kétoldalas vetex segítségével:



Íme a kész kocka:



Este ki is próbáltuk, közben rájöttem, hogy milyen praktikus. Hogy ilyen nagy lett, a fél szobán keresztül lehet gurítani, dobálni, és a lányom szaladhat utána. Így nem csak jót játszunk, hanem el is fárad közben :-)

3 megjegyzés:

Erola írta...

:-) Lefelejtettem, hogy a gomba az én kreálmányom, a lányom rajzolta esernyőből szerkesztve a kalapját.

Princi írta...

Egyem a kis kacsóit, milyen jó, hogy elveszett az eredeti dobókocka! Így máris tervezővé léphetett elő. Ügyesek vagytok!

Erola írta...

Princi, köszi :-)