2008. október 23., csütörtök

Kipécéztek :-)

Elmondok magamról hét dolgot, és kiválasztok hét blogolót,
valamint beillesztem akik kiválasztottak
Erika,
Elizaniko, colette,
nos ennyi a szabály.

1. Halak vagyok, vagyis álmodozó. Élek a saját kis világomban, mostanság az anyagaim között.

2. Ikrek ascendenssel, talán ezzel magyarázható, hogy nagyon szétszórt vagyok. De zseni nem vagyok, így nem látok át a káoszon (a rumlin), amit én teremtek, ezért sok drága időt dolgok keresgélésével töltök.

3. Több tervem van, mint amit meg tudok valósítani. Rossz tulajdonságom, hogy amikor jön a legújabb ötlet, a régit félrerakom félkészen :-( Talán így keletkezik a káosz.......

4. Szeretnék néha unatkozni :-), de legalább egy időkitágítóm lenne...

5. Szeretek olvasni (idő hiányában evés közben, tv helyett), leginkább klasszikusokat, kedvencem Jókai. (ha épp nincs kéznél regény, marad a NET, a nagy időrabló :-)

6. A kötelező dolgoktól "lelki hányingerem" van, talán ezért nem tudok határidőket tartani, és talán ezért nem tudtam még kiolvasni Jókaitól A kőszívű ember fiait :-(

7. Gyerekeim révén rá kellett jönnöm, a legnagyobb kincs az EGÉSZSÉG (így, nagybetűvel).

+1 ráadás, blog témában még kezdő vagyok, remélem a linkelési elméletem a gyakorlatban is fog működni.....de segítséget elfogadok ám :-)

Akiket kipécéztem :



9 megjegyzés:

Névtelen írta...

gyere át a blogomba játék vár

Gabi írta...

Nahát, nahát!
Janka szintén halak jegyű, ikrek aszcendenssel. :-)
Ööö, egy kicsit meg is ilyedtem, mikor ez számomra kiderült, mert egyik jegyeben sem ismertem számomra túl kedves embereket.
Na ez most borult. :-) És ennek nagyon örülök. :-)

Erola írta...

Gabi, azért készülj fel a legrosszabbra, én voltam a család "fekete báránya", aki mindig kilógott a sorból, mert semmit nem úgy csináltam, mint kellett volna, ahogy elvárták... de ma már tudom, hogy ez így van jól :-) és ezt ma már talán a szüleim is így gondolják :-)

Erola írta...

foltosvirág! második kör??? hűha! gondolkodom mit is írhatnék még........

Juhizs írta...

Cserika!
Ne haragudj, csak most olvastam, hogy mit írál a tanulo...-ba :-(
Kukkants be oda, van számodra üzenet!
Gina csinált új blogot, az segíteni fog, pont a számlálót írta le elsőként :-)

F.Gina írta...

Cserika ! Küldenék meghívót a Blogbajok blogra, de nem tudom az email címedet. Az enyém benne van a profilomban. Feltettem a számláló készítés rejtelmeit. gina

F.Gina írta...

Látom, tök jó a számlálód, gratula !

Princi írta...

Akárcsak én írtam volna magamról ezeket... Szintén Halak vagyok fogalmam nincs mi az aszcendensem, de ezek rám is nagyon jellemzőek.

Silerika írta...

Szia! Én is kipécéztelek magamnak, látom más is. (Bizonyára érdekes az oldalad) üdv.Silerika