2008. október 7., kedd

Pay it forward


PIF játékba is jelentkeztem, nana56-nál. Várom a jelentkezőket!

Ime a szabályok :
1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.

2. Az első 3 ember, aki commentet ir erre a bejegyzésre,ajándékot kap tőlem, melyet én készitek.

3.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365. napon belül el fogom juttatni hozzátok.

4.Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt megigéritek a saját blogotokban/flickr -en. Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.

8 megjegyzés:

mmama írta...

Szivesen jelentkeznék, de nem tehetem, mert én is benne vagyok kettőben.
Nagyon szépek a munkáid.
Nanának én küldtem a 3 gráciát,
erre válaszolok, 10-12 cm magasak a
figuráim. Saját szabásminta alapján
készültek.
További szép munkákat kivánok.

Erola írta...

De jó, de jó, hogy jöttél :-) Köszönöm a "bókot", igyekszem, de még sokat kell tanulnom...
Nem semmi lehet ekkora figurákat megvarrni, kifordítani, kitömni, ruhát hozzá, stb... Sokszor az apró darabok munkásabbak, szerintem... Szépek lettek :-)
Nézz be hozzám máskor is.

Mehike írta...

Kutakodás közbe keveredtem ide, de örülök neki, hogy láthatom a munkáidat. Nagyon szépek.
A játékra én sem tudok jelentkezni.
Remélem nem gond, hogy felvettelek a bloglistámra

Erola írta...

Szia Mehike, örülök neked. Megdobbant a szívem, amikor láttam, hogy valaki írt, hogy hátha végre én is ajándékozhatok :-)
Véletlen? épp tegnap nézelődtem nálad :-) Örülök, hogy felvettél a listádba, én is felvettelek Téged.

F.Gina írta...

Szia, nagyon szépek a munkáid. Szeretnék jelentkezni a PIF-re (látom, nem kapkodnak a többiek, már mindenki túl van egy-két körön). Én csak mostanában nyitottam blogot, de már van. Most vettem fényképezőt, de feltölteni még nem tudok, nincs a gépemen USB plot :((, de majd a munkahelyemen pótolom. Tehát kérlek, jelezz vissza, elfogadsz-e játszótársnak. Üdv Gina

Erola írta...

Hurrá, de jó, hogy jöttél :-) Persze, hogy jöhetsz játszani! Fotózással én is hadilábon állok, csak a mobilommal fotózgatok, de a lényeg talán így is látszik.
Este szétnézek nálad.
erika

F.Gina írta...

Akkor felteszem magamhoz a játékot. Még nincs értelme nálam nézelődni, hacsak a képtáramban nem. Fotókat csak a hét végén kezdek feltenni, de a gépem már tele van . Puszi Gina

Lara írta...

Nekem keszithetsz ajandekot,mert en szeretnek jelentkezni :)